Treoir an Ombudsman maidir le Caighdeáin an Chleachtais is Fearr d’Fhostaithe na Seirbhíse Poiblí
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Is ceart do chomhlachtaí poiblí a ndícheall a dhéanamh na caighdeáin is airde riaracháin a bhaint amach ina ndéileálacha le daoine. Agus is ceart do sheirbhísigh phoiblí a chinntiú go ndéileáiltear le daoine go cuí, go cóir, go hoscailte agus go neamhchlaon. Is é atá sa seicliosta seo a leanas, cé nach bhfuil sé iomlán, ná treoir maidir leis na caighdeáin chleachtais is fearr do sheirbhísigh phoiblí. Tá súil agam go mbeidh sí úsáideach do chomhlachtaí poiblí ina gcuid iarrachtaí seirbhís níos fearr a sholáthar dá gcliaint.
Is é is ciall le déileáil "go cuí" le daoine ná déileáil leo -
Is é is ciall le déileáil "go cóir" le daoine ná -
Is é is ciall le déileáil "go hoscailte" le daoine ná -
Ar deireadh, is é is ciall le déileáil "go neamhchlaon" le daoine ná -