Conas gearán a dhéanamh le soláthraí seirbhíse poiblí
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Más maith leat gearán a dhéanamh, seo a leanas roinnt moltaí a d'fhéadfadh a bheith mar chabhair:
Má bhí tú míshásta leis an tseirbhís a tugadh duit:
Má tá tú míshásta le freagra an tsoláthraí seirbhíse poiblí:
A [ainm an duine a bhfuil tú ag scríobh leis/léi],
Ba mhaith liom gearán a dhéanamh faoi...
Sa chuid seo de do litir,
Is mise le meas,
Cuir d'ainm agus fón nó do shonraí teagmhála ríomhphoist anseo
Mura n-oibríonn an litir ghearáin, ba chóir duit teagmháil a dhéanamh linn ag Oifig an Ombudsman. Is féidir leis an Ombudsman gearáin faoin gcuid is mó de sholáthraithe seirbhíse poiblí a scrúdú, lena n-áirítear ranna rialtais, údaráis áitiúla, FSS agus ospidéil phoiblí, agus comhlachtaí oideachais tríú leibhéil a fhaigheann maoiniú poiblí. Ní féidir leis an Ombudsman gearáin a láimhseáil faoi eagraíochtaí ar nós an Garda Síochána, an BSL agus soláthraithe seirbhísí airgeadais ná pinsin.
Mura bhfuil tú cinnte más féidir linn cabhrú déan teagmháil linn le do thoil. Is féidir leat cuairt a thabhairt ar ár suíomh gréasáin freisin le haghaidh eolais sholáthraithe seirbhíse laistigh agus lasmuigh dár sainchúram.